dag 6 laatste werkdag - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Arends - WaarBenJij.nu dag 6 laatste werkdag - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Arends - WaarBenJij.nu

dag 6 laatste werkdag

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

26 Augustus 2015 | Hong Kong, Hongkong

Vanochtend gewerkt bij Sita. In de pauze ff koffie gedaan bij Starbucks met uitzicht op Time Square. Na de pauze kregen we een rondleiding van 2 medewerkers van Sita. Hierbij waren nog 3 andere mensen, die voor langere tijd bij Sita HK gingen werken. We kregen eerst een presentatie over het bedrijf en daarna gingen we naar 2 buurtlocatie's in Hong Kong. De één was waar ze vuilnis onder het gras legden en op een bepaalde manier daarmee energie opwekten, de andere locatie was een vuilnisbelt. Daar stonk het enorm naar afval, vooral geen pretje om lang te zijn. Na het werk gingen we naar huis en Margot had heerlijk voor ons gekookt. Broccoli en worteltjes met gebakken aardappelen; gewoon lekker Hollands. Was een welkome afwisseling na al dat fastfood wat we natuurlijk ook graag nuttigen. Nu chillen en naar bed, morgen sightseeing.

• 28 Augustus 2015 - 21:15

Berry Arends:

Hoi Bart,

Zo te zien heb je het goed naar de zin. Geniet er in ieder geval van en gedraag je net zo netjes als je peetoom. Veel plezier.
    Gr Berry