dag 5 2e werkdag - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Arends - WaarBenJij.nu dag 5 2e werkdag - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Arends - WaarBenJij.nu

dag 5 2e werkdag

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

25 Augustus 2015 | Hong Kong, Hongkong

Vanmorgen bijtijds richting de bus om naar het werk te gaan. Omdat de bussen overvol zaten, besloten Julian en ik om de taxi naar het centrum te pakken. Taxi's zijn er in overvloed! Op het werk met name archiveerwerk gedaan maar tijdens de pauze even de stad in. Na het werk de metro gepakt naar Kowloon om de Ladies Market nogmaals te bezoeken. De Damesmarkt in Tung Choi Street telt meer dan 100 kraampjes vol afgeprijsde kleding, accessoires en kleding. De markt biedt u één kilometer lang de mogelijkheid om het afdingen onder de knie te krijgen. De markt ontleende zijn naam aan de enorme hoeveelheid kleding en accessoires voor dames van alle leeftijden die er te koop is. Maar er is ook veel te koop voor heren. Ook zijn er in de omgeving veel winkels te vinden. Met de tassen vol hebben we weer een taxi naar huis genomen, waar we Margot onze nieuwe aankopen hebben geshowd.

• 25 Augustus 2015 - 17:33

Frank, Ellen, Thijs En Emma,:

Hoi Bart en Julian,

Wat leuk om te lezen wat jullie ervaringen zijn in zo'n grote wereldstad. Zo ver weg maar door dit blog toch ook weer heel dichtbij. Nog succes met jullie stage (werk) en vooral ook veel shopplezier. Nooit geweten dat dit in de pauze kan, mooie tip voor ons

• 25 Augustus 2015 - 22:59

Bob,Petra,Gijs,Jet,Loes:

Hoi hoi,

Erg leuk om jullie zo te volgen

• 28 Augustus 2015 - 21:29

Marleen, Michiel, Pien En Suus:

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er een extra koffertje bij gekocht moet gaan worden ....ha ha ha
    Jullie shoppen lekkerrrr, van wie zouden ze dat toch hebben.......
    leuk om te zien jongens.