dag 2 aankomst Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Arends - WaarBenJij.nu dag 2 aankomst Hongkong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Arends - WaarBenJij.nu

dag 2 aankomst Hongkong

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

22 Augustus 2015 | Hong Kong, Hongkong

Geland 10.30 uur lokale tijd. Reisduur 11.15 uur. In Hong Kong is het 35 graden. Margot (moeder van) en Bart Venhoek staan ons op te wachten op Hong Kong Airport. De Luchthaven Hongkong is de internationale luchthaven van Hongkong bij het eiland Lantau. De luchthaven ligt op het grootste kunstmatige eiland dat ooit gebaggerd werd, net voor de kust van Hongkong, ten westen van Kowloon. Na ruim een uur rijden met de auto komen we aan bij het huis van de familie. Zij hebben een prachtig uitzicht vanuit hun huis. 's Middags ff lekker naar het strand; gezwommen en gedut. Na het eten naar de Ladies Market geweest om al wat inkopen te doen. 23.00 uur zet Margot ons af in het uitgaanscentrum van Hongkong om het behaalde diploma van Bart V. te vieren