dag 9 wakeboarden, speedboten en naar het strand - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Arends - WaarBenJij.nu dag 9 wakeboarden, speedboten en naar het strand - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bart Arends - WaarBenJij.nu

dag 9 wakeboarden, speedboten en naar het strand

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

29 Augustus 2015 | Hong Kong, Hongkong

Vanochtend met Mark, Margot, Bart V, Julian en ik richting het strand om met een speedboot te gaan wakeboarden. Het weer is heerlijk en op de boot heb je een aangenaam briesje. Ik heb nog nooit gewakeboard, dus voor mij een nieuwe ervaring. Bart V en Julian hebben het al vaker gedaan en dat was ook te zien. Zij konden goed overeind blijven, mij is dat niet gelukt. Wel erg leuk om te ervaren en de volgende keer blijf ik vast staan:). We hebben heerlijk gevaren in de boot en daarna hebben Mark en Margot ons aan het strand afgezet om lekker te gaan zwemmen. Op naar de laatste uurtjes in Hong Kong. Inmiddels is de terugvlucht al ingecheckt. We vliegen morgen 12.35 uur lokale tijd terug met vlucht KL888 en zullen 18.45 uur landen op Schiphol.We hebben met de familie Venhoek heerlijk gegeten in een restaurantje in Stanley. Daarna naar het uitgaanscentrum in Hong Kong. Ik neem het er vandaag nog even van!

• 29 Augustus 2015 - 07:42

Albert, Pauline, Lisa & Nils:

Hoi Bart en Julian,

Wat ontzettend leuk dat wij jullie al die dagen hebben kunnen volgen. Jullie hebben een super ervaring opgedaan en zijn geweldig opgevangen door de familie Venhoek. Heel bijzonder! Thuis zijn we nu toch wel blij dat dit de laatste dag is en dat jullie morgen weer naar huis komen:). Geniet er nog even van en tot morgen op Schiphol. Groeten ook aan Mark, Margot, Bart & Pim vanuit Nederland.

Liefs Albert, Pauline, Lisa & Nils